حدود 1 ساله
دارم با بیماری روحی افسردگی جون می کنم
افسردگی ضعیف بود اولش
ولی الان شدت پیدا کرده
سر همین این همه مدت
وبلاگ ننوشتم
دعا کنید
اون جوون انقلابی سر حال خلاق
منزوی شده
نماز نمیخونه
حوصله ی چیزی نداره
ترک تحصیل موقت کرده
من آدم به شدت درونگرایی هستم
اینا رو نوشتم
برای کسایی که منو نمیشناسند
تصمیم گرفتن هام خیلی فوق العاده باشند اندازه یک روز دووم میارند
به مرحله ی نا امیدی رسیدم
افکارخودکشی
خیلی سخته خیلی..
وبلاگ تا ساعاتی دیگر حذف میشود
حلال کنید
ما را در سایت 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94